t.me/TheSunLand

جوک جدید

یکشنبه 31 شهریور 1398

با داداشم دعوام شده بهم فوش میده

مامانم بهش میگه : خیلی بی تربیت شدی..

منم اومدم خودمو لوس کنم در تایید حرفاش گفتم : آره معلوم نیست کدوم خری تربیتش کرده!

الان تو بیمارستان داریم پای مامانم و از حلقم در میاریم !!

 

---------------------

یه سری هم تو سوپری سیگار خریدم بابام مچمو گرفت ، گفتم بخدا برا راننده تاکسی گرفتم

 

 

---------------------

چالش مانکن فقط اونجاش که بابات میگوزه

و هیچکی جرات جیک زدنم نداره

 

---------------------

من تحقیق کردم مردم ایران از اینکه اختلاس میشه ناراحت نیستن،از اینکه خودشون نمیتونن اختلاس کنن ناراحتن! :)

 

---------------------

تنها چیزی که بدون پول بدست میاد درد مرضه

 

---------------------

یکی از سخـــت ترین قسمتای زندگی اونجاست که مهمون میخواد ظرف ها رو بشوره و تو علیرغم میلت نباید بذاری بشوره:((

 

---------------------

‏با یه دختره کات کردم گفت نفرینت میکنم که گیر یکی مثل خودت بیفتی، گفتم این نفرین دختر قبلی بود.

 

---------------------

تهی میتونه با همه‌ی خواننده ها فیت بده، چون تهی زیر مجموعه‌ی تمام مجموعه هاست.

 

---------------------

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش